منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون انواع روشهای تدریس



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 67     کد محصول :5602      حجم فایل:38,61 KB      نوع فایل :rar



 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

روشهاي تدريس

ما ضمن معرفي دو تا الگو كه اشاره كرديم هر كدام ويژگي خاص خودشان راندارند و هركدام معايب و محاسن خاص خود را دارند.الگوي پيش سازمان يافته معلم مدار است . و شاگردان چندان اختياري ندارند معمولاً بچه ها رديف مي‏نشينند.تعامل در كلاس كم و منبع محدود است. در الگو دوم اين محدوديت در تعامل وجود داشت روش و متولوژي ياد ميگرفتند، ولي گفتيد ، زمان جائز اهميت است و مهارت معلم خيلي مهم اس و نميشود خيلي افقي در سطح و سيع روي اطلاعات و در خصوص يك موضوع كار كرد. حالا من نميخواهم اينجا تفكيك كنم ولي اشاره ميكنيم. فلان روش مربوز به كجاست؟ولي بعضي از روشها چون زمان محدود است. ما بعضي از روشها را كه در هر يك اين الگوها جاي ميگيرند بررسي ميكنيم .اولين روشي را كه در قالب و چارچوب الگوي پيش سازمان دهنده ميتواند مؤثر و مطرح باشد روش سخنراني است ، روش سخنراني چه موقعي است كه من ميخواهم يك موضوع علمي را ميخواهم با بيان شفاهي در يك جمع دانشآموزان در يك جمع دانش آموز در كلاس مطرح كنم و در اين زمينه و براي اين روش نقد بسياري شده است.

چه مثبت و چه منفي :

جه مثبت و چه منفي و بعضي ميگويند شاگرد منفعل. معلم فعال بعضي ميگويند نه خير آنهايي كه ميگويند شاگرد منفعل است. خودشان توانايي تدريس را ندارند. مخصوصاً يكي ار علماء، در كتاب خود اين را مطرح ميكند مخصوصاً‌ يكي از روانشناشان معاصر آقاي ديج وبن لاينر در كتاب خود اشاره ميكند.

از شاگردان ميپرسد ؟ اگر در كلاس تعداد دانش آموز (40) نفر يا بيش از چهل نفر باشد چه روشي بكار ميگيري. و بعد ميگويد اگر دانشجويي ؟؟؟ غير از روش سخنراني بگويد ميگويم اشتباه ميكني .

روش سخنراني چيست و ما چه كار بايد بكنيم

واقعيت اين است كه براي هر روشي اشاره كرديم كه روش تجويزياند. از يك موقعيت به موقعيت و از درس به درس ديگر فرق ميكند. حتي از يك شاگرد به شاگرد و طيف ديگر .بنابراين ما بايد دقت كنيد در كجا روش سخنراني را بكار ببريم . كلاسهاي پرجمعيت ، مباحثي نظري، مباحثي كه ما هنوز ما نبايد جديد و مكتوب نداريم و فيلم تهيه نشده است .

واقعيت ديگر اين است كه عليرغم اينكه برخي از روانشناسان و متخصصان تعليم و تربيت با روش سخنراني مخالفند وي من به جرأت ميگويم.

50 درصد فعاليت دنيا را در سيستم اكاديميك و مدرسه اين روش. حداقل بصورت تركيبي اين روش وجود دارد. به همين دليل يك مروري بر اين روش خواهيم كرد تا ببينم مراحل اجرايي اين روش چيست ؟

  

مرحله اول : مرحله آمادگي است همين جور وارد كلاس شدن هر چه دل آدم بخواهد صحبت كند بدون منابع بدون مآخذ معتبر سخنراني نيست.

بنابراين اگر معلم تصميم بگيرد از شيوه – سخنراني استفاده كند اولين فكري كه به ذهنش ميرسد اين است كه آيا آمادگي علم و مطالعه لازم را دارد.

 

آيا زمان براي كسب اطلاعات جديد دارد يا نه

اگر نتواتند مطالب جديد جمعآوري كند يا بقول سورونلايت ، اگر مفاهيم او از تازگي برخوردار نباشد اثر خود را از دست ميدهد بنابراين فرد بايد آماده باشد از نظر اطلاعات .

گام دوم: آمادگي عاطفي است :

آمادگي عاطفي كي پيش ميآيد . وقتي من ميخواهم وارد كلاس بشوم ، نميدانم عزيزان هيچ موقع اولين بار سخنراني كردند . ممكن است آدم تعادل خود را از دست بدهد. ضربان قلب زياد شو د.

ولي اين حالتهاي عاطفي بايد كاملاً راحت باشد . حالا چه كار كنيم كه اين آمادگي را بدست آوريم . اين نياز به تمرين و تكرار دارد در كلاسهاي مختلف كم كم فرد آن حالت عاطفي را بدست ميآورد.

ولي اگر خيلي متبدي است بعضيها راههايي را پيشنهاد ميكنند . مثلاً شما ميتوانيد براي دوستان خود همين مبحث را برايشان سخنراني كنيد. آنها سربهسرتان ه ميگذارند و شوخي ميكنند.

آيا ميتوانيد در اين كش و قوس اين تعامل موفق بيرون بيائيد يا نه و بعد ميتوانيد وارد جمع شويد و سخنراني كنيد بعد سخنراني خود را ضبط كيند . بعد خود شنوده خودتان باشيد .

آيا درست مطرح كرديد منظم بود يا نه و حتي بعضيها توصيه ميكنند جلوي آينه بايستيد و سخنراني خود را ببينيد ولي من توصيه نميكنم اگر والدين ببينتد نگران ميشوند ولي اين تمرين بسيار مؤثر است . ضبط كردن صدا و خود گوش دادن يا آن شكل خود را درآينه ديدن تنها كلمات نيست بلكه حركات من و نحوه و ايستادن من همه ميتواند در انتقال معنا كمك كنند.

 

اين مرحله آمادگي عاطفي، آمادگس تجهيزاتي :

من اگر بخواهم سخنراني كنم امكانات ميخواهم . تخته ميخواهم . ميكروفون ميخواهم . بايد اين تجهيزات برايم فراهم باشد و گرنه ارتباط من با مخاطبم صورت نميگيرد.

 

 

اين مرحله آمادگي است كه هنوز وارد كلاس نشدم :

اما مرحله دوم ، مقدمه سخنراني :

 من وار كلاس شدم . آيا بلافاصله بايد به ارائه محتوا بپردارم . بعضيها ميگويند خير . اولن گام اين است كه رابط برقرار كنم با شاگرد . اين هم نميشود دستور العمل از قبل نوشت كه چه چيزي ارتباط برقرار كرد شما روحيه بچه ها را ميشناسيد .

يك معلم بايك طنز با يك جمله يا سؤال ارتباطي را بين خود و بچه ها برقرار ميكند. چرا؟

بچه ها كه از بيرون ميآيند و يا در جمع نشستند ممكن است هنوز تمركز گوش كردن به حرفهاي شما را نداشته باشند .

اين ارتباط ايجاد رابطه ميتواند موضوعي خيلي كوتاه ولي خارج از بحث باشد ولي اين راتباط بايد صورت گيرد.

توجه شاگردان به موضوع بسيار مهم است كه من علايق و رغبت بچه ها را بشناسم. بعضي از اين سياستمداران دنيا گاهي ميگويند هيتلر سخنران خوبي بود . روحيه روانشناختي خوب دارند. اوايل بحث دو سه جمله را اصلاح ميكنند ميبينند كجاها مردم دست ميگذارند. متوجه ميشدند اين برايتان حائز اهميت شروع ميكنند در آن زمينه بحث كردن، در كلاس درس هم معلم بايد روحيه بچه ها را بشناسد.

در چه زمينه هايي بچه حتي در آن خاص به چه نوع بحثي بيشتر علاقهمند جهتگيري كند در آن زمينه و ايجاد انگيزه با سؤال با مسائل مختلف .

بيان صريح هدفها و توصيه ميكنم از اول به بچه ها بگوييد هدفتان چيست؟ بعد از پايان سخنراني چه انتظاري از آنها داريد، چه مطالبي را بايد نتيجهگيري بكنند.

استفاده از پس سازمان دهندهايي كه اشاره كردم ميتواند به شما كمك كند از همين جلب توجه و مخصوصاً پيشآزمون .

مثلاً‌ در يك سخنراني دوساعت اول من ممكن است 5 دقيقه اول براي جلب نظر دانشآموزان سؤالاتي را براي بچه ها مطرح ميكنم . بچه ها يك ربع به شما فرصت ميدهم كه فكر كنيد و به اين سؤالات پاسخ دهيد. بعد ميگويند استاد ما انيها را نخواندهايم نميتوانيم به اينها جواب بدهيم . همينجا به عنوان يك انگيزه اشكال ندارد اين سؤال پيش شما باشد . بحث امروز من درباره اين سؤالات است. شما اگر دقت كنيد به بحث و صحبتهاي من ميتوانيد اينها را بعداً‌ بنويسيد اين كه انگيزه ايجاد ميكند. سؤالات را نگه ميدارد در پايان اينها را جواب ميدهم . هم به عنوان ارزشيابي ميتوانم از آنها استفاده كنم و هم به عنوان يك محرك شيوه هاي است كه هم ميتواند استفاده كند. اين مرحله مقدماتي است كه من رابطه مطلوب را با شاگرد ايجاد كنم

در مرحله سوم ارائه متن سخنراني است :

فهرست

 
مقدمه............................................................................................................1-2
روش سخنرانی چست و ما چه کار باید بکنیم................................................2-21
روش آزمایشگاهی......................................................................................22-32
روش بحث گروهی....................................................................................32-48
روش حل مسئله.........................................................................................48-64
نتیجه گیری.....................................................................................................65
منابع...............................................................................................................66 
 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

روشهاي تدريس

ما ضمن معرفي دو تا الگو كه اشاره كرديم هر كدام ويژگي خاص خودشان راندارند و هركدام معايب و محاسن خاص خود را دارند.الگوي پيش سازمان يافته معلم مدار است . و شاگردان چندان اختياري ندارند معمولاً بچه ها رديف مي‏نشينند.تعامل در كلاس كم و منبع محدود است. در الگو دوم اين محدوديت در تعامل وجود داشت روش و متولوژي ياد ميگرفتند، ولي گفتيد ، زمان جائز اهميت است و مهارت معلم خيلي مهم اس و نميشود خيلي افقي در سطح و سيع روي اطلاعات و در خصوص يك موضوع كار كرد. حالا من نميخواهم اينجا تفكيك كنم ولي اشاره ميكنيم. فلان روش مربوز به كجاست؟ولي بعضي از روشها چون زمان محدود است. ما بعضي از روشها را كه در هر يك اين الگوها جاي ميگيرند بررسي ميكنيم .اولين روشي را كه در قالب و چارچوب الگوي پيش سازمان دهنده ميتواند مؤثر و مطرح باشد روش سخنراني است ، روش سخنراني چه موقعي است كه من ميخواهم يك موضوع علمي را ميخواهم با بيان شفاهي در يك جمع دانشآموزان در يك جمع دانش آموز در كلاس مطرح كنم و در اين زمينه و براي اين روش نقد بسياري شده است.

چه مثبت و چه منفي :

جه مثبت و چه منفي و بعضي ميگويند شاگرد منفعل. معلم فعال بعضي ميگويند نه خير آنهايي كه ميگويند شاگرد منفعل است. خودشان توانايي تدريس را ندارند. مخصوصاً يكي ار علماء، در كتاب خود اين را مطرح ميكند مخصوصاً‌ يكي از روانشناشان معاصر آقاي ديج وبن لاينر در كتاب خود اشاره ميكند.

از شاگردان ميپرسد ؟ اگر در كلاس تعداد دانش آموز (40) نفر يا بيش از چهل نفر باشد چه روشي بكار ميگيري. و بعد ميگويد اگر دانشجويي ؟؟؟ غير از روش سخنراني بگويد ميگويم اشتباه ميكني .

روش سخنراني چيست و ما چه كار بايد بكنيم

واقعيت اين است كه براي هر روشي اشاره كرديم كه روش تجويزياند. از يك موقعيت به موقعيت و از درس به درس ديگر فرق ميكند. حتي از يك شاگرد به شاگرد و طيف ديگر .بنابراين ما بايد دقت كنيد در كجا روش سخنراني را بكار ببريم . كلاسهاي پرجمعيت ، مباحثي نظري، مباحثي كه ما هنوز ما نبايد جديد و مكتوب نداريم و فيلم تهيه نشده است .

واقعيت ديگر اين است كه عليرغم اينكه برخي از روانشناسان و متخصصان تعليم و تربيت با روش سخنراني مخالفند وي من به جرأت ميگويم.

50 درصد فعاليت دنيا را در سيستم اكاديميك و مدرسه اين روش. حداقل بصورت تركيبي اين روش وجود دارد. به همين دليل يك مروري بر اين روش خواهيم كرد تا ببينم مراحل اجرايي اين روش چيست ؟

  

مرحله اول : مرحله آمادگي است همين جور وارد كلاس شدن هر چه دل آدم بخواهد صحبت كند بدون منابع بدون مآخذ معتبر سخنراني نيست.

بنابراين اگر معلم تصميم بگيرد از شيوه – سخنراني استفاده كند اولين فكري كه به ذهنش ميرسد اين است كه آيا آمادگي علم و مطالعه لازم را دارد.

 

آيا زمان براي كسب اطلاعات جديد دارد يا نه

اگر نتواتند مطالب جديد جمعآوري كند يا بقول سورونلايت ، اگر مفاهيم او از تازگي برخوردار نباشد اثر خود را از دست ميدهد بنابراين فرد بايد آماده باشد از نظر اطلاعات .

گام دوم: آمادگي عاطفي است :

آمادگي عاطفي كي پيش ميآيد . وقتي من ميخواهم وارد كلاس بشوم ، نميدانم عزيزان هيچ موقع اولين بار سخنراني كردند . ممكن است آدم تعادل خود را از دست بدهد. ضربان قلب زياد شو د.

ولي اين حالتهاي عاطفي بايد كاملاً راحت باشد . حالا چه كار كنيم كه اين آمادگي را بدست آوريم . اين نياز به تمرين و تكرار دارد در كلاسهاي مختلف كم كم فرد آن حالت عاطفي را بدست ميآورد.

ولي اگر خيلي متبدي است بعضيها راههايي را پيشنهاد ميكنند . مثلاً شما ميتوانيد براي دوستان خود همين مبحث را برايشان سخنراني كنيد. آنها سربهسرتان ه ميگذارند و شوخي ميكنند.

آيا ميتوانيد در اين كش و قوس اين تعامل موفق بيرون بيائيد يا نه و بعد ميتوانيد وارد جمع شويد و سخنراني كنيد بعد سخنراني خود را ضبط كيند . بعد خود شنوده خودتان باشيد .

آيا درست مطرح كرديد منظم بود يا نه و حتي بعضيها توصيه ميكنند جلوي آينه بايستيد و سخنراني خود را ببينيد ولي من توصيه نميكنم اگر والدين ببينتد نگران ميشوند ولي اين تمرين بسيار مؤثر است . ضبط كردن صدا و خود گوش دادن يا آن شكل خود را درآينه ديدن تنها كلمات نيست بلكه حركات من و نحوه و ايستادن من همه ميتواند در انتقال معنا كمك كنند.

 

اين مرحله آمادگي عاطفي، آمادگس تجهيزاتي :

من اگر بخواهم سخنراني كنم امكانات ميخواهم . تخته ميخواهم . ميكروفون ميخواهم . بايد اين تجهيزات برايم فراهم باشد و گرنه ارتباط من با مخاطبم صورت نميگيرد.

 

 

اين مرحله آمادگي است كه هنوز وارد كلاس نشدم :

اما مرحله دوم ، مقدمه سخنراني :

 من وار كلاس شدم . آيا بلافاصله بايد به ارائه محتوا بپردارم . بعضيها ميگويند خير . اولن گام اين است كه رابط برقرار كنم با شاگرد . اين هم نميشود دستور العمل از قبل نوشت كه چه چيزي ارتباط برقرار كرد شما روحيه بچه ها را ميشناسيد .

يك معلم بايك طنز با يك جمله يا سؤال ارتباطي را بين خود و بچه ها برقرار ميكند. چرا؟

بچه ها كه از بيرون ميآيند و يا در جمع نشستند ممكن است هنوز تمركز گوش كردن به حرفهاي شما را نداشته باشند .

اين ارتباط ايجاد رابطه ميتواند موضوعي خيلي كوتاه ولي خارج از بحث باشد ولي اين راتباط بايد صورت گيرد.

توجه شاگردان به موضوع بسيار مهم است كه من علايق و رغبت بچه ها را بشناسم. بعضي از اين سياستمداران دنيا گاهي ميگويند هيتلر سخنران خوبي بود . روحيه روانشناختي خوب دارند. اوايل بحث دو سه جمله را اصلاح ميكنند ميبينند كجاها مردم دست ميگذارند. متوجه ميشدند اين برايتان حائز اهميت شروع ميكنند در آن زمينه بحث كردن، در كلاس درس هم معلم بايد روحيه بچه ها را بشناسد.

در چه زمينه هايي بچه حتي در آن خاص به چه نوع بحثي بيشتر علاقهمند جهتگيري كند در آن زمينه و ايجاد انگيزه با سؤال با مسائل مختلف .

بيان صريح هدفها و توصيه ميكنم از اول به بچه ها بگوييد هدفتان چيست؟ بعد از پايان سخنراني چه انتظاري از آنها داريد، چه مطالبي را بايد نتيجهگيري بكنند.

استفاده از پس سازمان دهندهايي كه اشاره كردم ميتواند به شما كمك كند از همين جلب توجه و مخصوصاً پيشآزمون .

مثلاً‌ در يك سخنراني دوساعت اول من ممكن است 5 دقيقه اول براي جلب نظر دانشآموزان سؤالاتي را براي بچه ها مطرح ميكنم . بچه ها يك ربع به شما فرصت ميدهم كه فكر كنيد و به اين سؤالات پاسخ دهيد. بعد ميگويند استاد ما انيها را نخواندهايم نميتوانيم به اينها جواب بدهيم . همينجا به عنوان يك انگيزه اشكال ندارد اين سؤال پيش شما باشد . بحث امروز من درباره اين سؤالات است. شما اگر دقت كنيد به بحث و صحبتهاي من ميتوانيد اينها را بعداً‌ بنويسيد اين كه انگيزه ايجاد ميكند. سؤالات را نگه ميدارد در پايان اينها را جواب ميدهم . هم به عنوان ارزشيابي ميتوانم از آنها استفاده كنم و هم به عنوان يك محرك شيوه هاي است كه هم ميتواند استفاده كند. اين مرحله مقدماتي است كه من رابطه مطلوب را با شاگرد ايجاد كنم

در مرحله سوم ارائه متن سخنراني است :



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:پروژه دانشجویی   تحقیق در مورد روش های تدریس   خرید مقاله   دانلود پروژه   دانلود مقاله   دانلود مقاله در مورد روش های تدریس   دانلود مقاله روش های تدریس   دانلود مقاله فارسی   سایت مقاله   مقاله در مورد روش های تدریس  روش تدریس  روش تدریس زبان انگلیسی  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش تدریس حرف م  روش تدریس کتاب First Friends  روش تدریس ریاضی پنجم جدید  روش تدریس ایفای نقش  روش تدریس فارسی اول ابتدایی  روش تدریس فارسی اول ابتدایی Pdf  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی Pdf  روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش تدریس زبان انگلیسی دبیرستان  روش تدریس زبان انگلیسی پایه هفتم  روش تدریس زبان انگلیسی هفتم  روش تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روش تدریس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی  روش تدریس زبان انگلیسی اول دبیرستان  روش تدریس زبان انگلیسی دوره راهنمایی  روش تدریس زبان انگلیسی به خردسالان  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی جدید  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی 92  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی جدیدالتالیف  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی 91  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی دانلود  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی جدید  روش تدريس رياضي دوم ابتدايي  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی سال 92-93  روش تدریس حرف میم  روش تدریس حروف آ  روش تدریس حرف د  روش تدریس حرف ت  روش تدریس کتاب First Friends1  نحوه تدریس کتاب First Friends  جدیدترین روش تدریس ریاضی پنجم  جدیدترین روش تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روش تدریس ایفای نقش در ابتدایی  روش تدريس ايفاي نقش  روش تدریس ایفای نقش Ppt  نمونه روش تدریس ایفای نقش  پاورپوینت روش تدریس ایفای نقش  معایب روش تدریس ایفای نقش  سناریو روش تدریس ایفای نقش  روش تدریس مبتنی بر ایفای نقش  روش ایفای نقش در تدریس  روش تدریس فارسی اول ابتدایی جدید  روش تدریس فارسی اول ابتدایی نشانه ها  روش تدریس فارسی اول ابتدایی 92  روش تدریس فارسی اول ابتدایی سال 92  روش تدریس فارسی اول ابتدایی93  روش تدریس فارسی کلاس دوم دبستان  روش تدریس فارسی دوم ابتدایی  راهنمای تدریس فارسی اول ابتدایی  تجربیات تدریس  تجربیات تدریس زیست شناسی  تجربیات تدریس زبان انگلیسی  تجربیات تدریس علوم تجربی  تجربیات تدریس ادبیات  تجربیات تدریس ابتدایی  تجربیات تدریس علوم تجربی راهنمایی  تجربیات تدریس ریاضی  تجربیات تدریس فیزیک  تجربیات تدریس شیمی  روش تدریس زیست شناسی  روش تدریس زیست شناسی دبیرستان  مشکلات تدریس زیست شناسی  روش تدریس زیست شناسی اول دبیرستان  روشهای تدریس زیست شناسی  روش تدریس زیست شناسی دوم دبیرستان  روش تدريس زيست شناسي  مشكلات تدريس زيست شناسي  بهترین روش تدریس زیست شناسی  روش تدریس زبان انگلیسی  روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش تدریس زبان انگلیسی دبیرستان  روش تدریس زبان انگلیسی پایه هفتم  روشهای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش تدریس زبان انگلیسی هفتم  روش تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روش تدریس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی  مشکلات تدریس زبان انگلیسی  روش تدریس علوم تجربی  روش تدریس علوم تجربی ابتدایی  روش تدریس علوم تجربی هفتم  روشهای تدریس علوم تجربی  روش تدریس علوم تجربی راهنمایی  مشکلات تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش تدریس علوم تجربی سوم ابتدایی  روش تدریس علوم تجربی پنجم ابتدایی  تجربیات تدریس ادبیات دبیرستان  تجربیات تدریس ادبیات فارسی  تجربیات تدریس ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات تدریس ادبیات راهنمایی  تجربه تدریس ادبیات  تجربیات تدریس دبیر ادبیات  تجربیات تدریس در ابتدایی  تجربیات تدریس در مقطع ابتدایی  تجربیات تدریس یک معلم ابتدایی  تجربیات آموزش ابتدایی  تجربه تدریس ابتدایی  تجربیات تدریس دوره ابتدایی  تجربیات تدریس ریاضی ابتدایی  تجربیات تدریس معلم ابتدایی  تجربیات تدریس معلمان ابتدایی  روش تدریس علوم تجربی سوم راهنمایی  روش تدریس درس علوم تجربی راهنمایی  روشهای تدریس علوم تجربی راهنمایی  تجربیات آموزشی علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش تدریس علوم تجربی دوره راهنمایی  مشکلات تدریس علوم تجربی دوره راهنمایی  تجربیات تدریس ریاضی دبیرستان  تجربیات تدریس ریاضی راهنمایی  تجربه تدریس ریاضی  تجربیات آموزش ریاضی  تجربیات مدون تدریس ریاضی دبیرستان  تجربیات مدون تدریس ریاضی  تجربیات تدریس فیزیک دبیرستان  تجربه تدریس فیزیک  تجربیات تدریس شیمی دبیرستان  تجربه تدریس شیمی  تجربیات آموزش شیمی  تجربیات تدریس درس شیمی  روش تدریس اقدام پژوهی  تدریس اقدام پژوهی  اقدام پژوهی آموزش و پرورش  اقدام پژوهی آموزش و پرورش کردستان  اقدام پژوهی در آموزش و پرورش  سایت اقدام پژوهی آموزش و پرورش  مقالات اقدام پژوهی آموزش و پرورش  اقدام پژوهي در آموزش و پرورش  موضوعات اقدام پژوهی در آموزش و پرورش  فرم اقدام پژوهی آموزش و پرورش  نمونه اقدام پژوهی آموزش و پرورش  بخشنامه اقدام پژوهی آموزش و پرورش  اقدام پژوهی آموزش نماز  اقدام پژوهی آموزش ابتدایی  اقدام پژوهی آموزشی ابتدایی  اقدام پژوهی معاون آموزشی ابتدایی  اقدام پژوهی در مورد آموزش ابتدایی  اقدام پژوهی آموزش قرآن  اقدام پژوهی در مورد آموزش قرآن  اقدام پژوهی آموزش وپرورش استان کردستان  اقدام پژوهی آموزش پرورش  اقدام پژوهی آموزش وپرورش  اقدام پژوهی در اموزش وپرورش  اقدام پژوهی آموزش ضرب  اقدام پژوهی آموزش جدول ضرب  اقدام پژوهی آموزش خانواده  انواع تدریس  انواع تدریس زبان انگلیسی  انواع تدریس خصوصی  انواع روش تدریس  انواع روشهای تدریس  انواع الگوهای تدریس  انواع روش تدریس در دوره ابتدایی  انواع روش تدریس نوین  انواع روش تدریس فعال  انواع روشهای تدریس فعال  روشهای تدریس زبان انگلیسی  روشهای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  انواع آموزش زبان انگلیسی  روشهای تدریس زبان انگلیسی به نوجوانان  انواع روشهای تدریس زبان انگلیسی  روشهاي تدريس زبان انگليسي  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  انواع کتابهای آموزش زبان انگلیسی  انواع روش تدریس ریاضی  انواع روش تدریس در ابتدایی  انواع روش تدریس ریاضی ابتدایی  انواع روش تدریس زبان  انواع روش تدریس انگلیسی  انواع روش تدریس ابتدایی  انواع روشهای تدریس نوین  انواع روشهای تدریس در دوره ابتدایی  انواع روشهای تدریس در ابتدایی  انواع روشهای تدریس ریاضی  انواع روشهای تدریس Pdf  انواع روشهای تدریس ابتدایی  انواع روشهای تدریس ریاضی ابتدایی  انواع الگوی تدریس  انواع روش تدریس دوره ابتدایی  انواع روش های تدریس در مقطع ابتدایی  انواع روش های تدریس دوره ابتدایی  انواع روش تدریس جدید  انواع روشهای تدریس جدید  انواع روش تدريس فعال  مقاله تدریس ریاضی  مقاله آموزش ریاضی  مقاله آموزش ریاضی ابتدایی  مقاله آموزش ریاضی Pdf  مقالات آموزش ریاضی ابتدایی  مقاله در مورد روش تدریس ریاضی  مقالات تدریس ریاضی  مقاله آموزش ریاضی راهنمایی  مقاله آموزش ریاضیات  تحقیق تدریس ریاضی  مقاله تدریس  مقاله تدریس زبان انگلیسی  مقاله تدریس عربی  مقاله تدریس ابتدایی  مقاله تدریس شیمی  مقاله تدریس فیزیک  مقاله تدریس درس عربی  مقاله تدریس انگلیسی  مقاله تدریس علوم تجربی  مقاله آموزش زبان انگلیسی  مقالات آموزش زبان انگلیسی  مقاله روش تدریس زبان انگلیسی  مقاله آموزش زبان انگليسي  مقالات روش تدریس زبان انگلیسی  مقاله درباره آموزش زبان انگلیسی  مقاله در مورد تدریس زبان انگلیسی  موضوع مقاله آموزش زبان انگلیسی  مقاله روش های تدریس زبان انگلیسی  مقاله آموزش عربی  مقالات آموزش عربی  مقاله روش تدریس عربی  مقاله درباره تدریس عربی  مقاله در مورد تدریس عربی  مقاله آموزش ابتدایی  مقاله آموزش ابتدایی Pdf  مقالات آموزش ابتدایی  مقاله آموزش ابتدایی Doc  مقالات آموزش ابتدایی Pdf  مقاله روش تدریس ابتدایی  مقاله درباره روش تدریس ابتدایی  مقاله در مورد تدریس ابتدایی  مقالات آموزش شیمی  مقاله آموزش شیمی  مقاله روش تدریس شیمی  مقاله آموزش فیزیک  مقالات آموزش فیزیک  مقاله روش تدریس فیزیک  مقاله در مورد تدریس درس عربی  مقاله آموزش انگلیسی  مقاله انگلیسی آموزش و پرورش  مقاله انگلیسی اموزش زبان  مقاله انگلیسی آموزش ابتدایی  مقاله انگلیسی آموزش بزرگسالان  مقاله انگلیسی آموزش الکترونیکی  مقاله انگلیسی آموزش ریاضی  مقاله روشهای تدریس علوم تجربی  مقاله آموزش علوم تجربی  مقالات آموزش علوم تجربی  مقاله روش تدریس علوم تجربی  مقالات روش تدریس علوم تجربی  مقاله درباره آموزش علوم تجربی  مقاله لزوم آموزش علوم تجربی در دوره ابتدایی  
محصولات مرتبط
سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

سوالات ضمن خدمت پدافند زیستی راهبردی

قیمت: 129,000 ريال کد فایل:36034
دانلود سوالات ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی با پاسخ فایل pdf دوره آموزشی سوالات آزمون پدافند زیستی راهبردی | دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت آزمون پدافند زیستی راهبردی سموم زیستی تغییر یافته عوامل زیستی مصنوعی✅ مواد فعال زیستی (مواد هورمونی) عوامل زیستی دوقلو    .15 انتشار عواملزیستیبه واسطه حوادث طبیعی، اقدامات بیوتروریستیویا حمله زیستیتوسط کشورهاي متخاصم، سرمایه هاي انسانی و سرمایه هاي ملی زیستی دچار خسارت و آسیب...
تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری

قیمت: 0 ريال کد فایل:36030
دانلود تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری دانلود رایگان سوالات آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸ پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح: تست های آمادگی آزمون جامع اصلح آموزگاری تست های آمادگی آزمون جامع...
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش

قیمت: 0 ريال کد فایل:36029
دانلود سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش دانلود کاملترین بسته نمونه سوالات دروس فرهنگی ویژه قبول شدگان آموزش و پرورش ( آزمون اصلح ) ماده 28 پکیج زیر شامل دارای ۲۷۵ امتیاز در آزمون اصلح:   🔻300 تست آشنایی با فن بیان و سخنوری 🔻250 تست آشنایی با مخاطرات محیطی  🔻400 تست آشنایی با هنرهای تجسمی 🔻150 تست آشنایی با مفاهیم قرآنی 🔻300 تست آشنایی با برنامه ریزی فرهنگی 🔻250 تست آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب 🔻200...
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402

قیمت: 0 ريال کد فایل:36028
دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود رایگان سوالات استخدامی مربی پرورشی 1402 دانلود نمونه استخدامی آموزش و پرورش سال 1402  رایگان اصل سوالات دبیری و هنرآموز ابتدایی عمومی  منابع اختصاصی  تخصصی مربی پرورشی تربیتی سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش در سال 1402 شامل سوالات و جزوات عمومی، اختصاصی و تخصصی به همراه اصل دفترچه فراگیر و هدیه ویژه استخدام آینده. دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی مربی امور...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :128

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :128

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :131

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :159

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5720

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :251

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :22

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3679

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...